هاشم عباسی

مشاور تحصیلی و کنکور به سبک انگیزشی

هاشم عباسی

مشاور تحصیلی و کنکور به سبک انگیزشی

هاشم عباسی
خانواده صمیمی مشاور عباسی

مشاوره کنکور به سبک انگیزشی و روانشناسی

⚪ مشاور و پژوهشگر روانشناسی یادگیری
🔵 نوابغ تحصیلی سه ویژگی دارند: آنها انتخاب میکنند, آموزش میبیننند و عاشق میشوند


آخرین نظرات

 برای فرار از تنهایی، داشتن دوست دختر رو پیشنهاد میکنید ؟

سلام

پسر ۱۹ ساله م ، زندگیم از موقعی که یادم میاد کتاب بوده و درس ، چند روزیه که واقعا دلم انگار تنها شده خیلی زیاد ، انگار تنهام ، چند روزه یه چیزی روی اعصابمه و داره منو دیوانه میکنه ، چند روز که نه از پارسال ، من واقعا دلمم میخواد یکی باشه پیشم ( جنس مخالفم ) ، ببخشید که اینو میگم  ، موقعیت اینکه با کسی دوست شم زیاد بوده خیلی ، ولی هیچ کدوم جلو نرفتم فقط واسه اینکه خودمو پاک نگه دارم ، ولی جدیدا از خودم میترسم که یهو برم جلو .

من آخه دیگه نمیتونم خودمو نگه دارم ، من اگه با کسی دوست شم تا تهش (ازدواج) هستم ، ولی میترسم که طرفم از این روابط زیاد داشته باشه و به این جور چیزها عادت داشته باشه ، منم یه پسر احساسی ،نابود میشم ، به خودم میگم که شاید خدا از زندگیم کمرنگ شده من این جوری شدم ( نماز هام رو درست نمیخونم ) ، از شانس بدم هم دختر دور رو برم زیاده یعنی من با این شرایط روحی و این همه دختر دور و برم .

چه کارش کنم این احساس لعنتی که شب و روز رو ازم گرفته ، اومدم خودم رو سرگرم کنم با ورزش و درس خوندن بیشتر ، ولی فایده ای نداره ، انگار تنهایی من شده مثل آدمی که یه چوب دستشه و هر روز دارم من زیر اون چوب کتک میخورم . قبلا این احساس نبود فقط زندگیم و دلخوشیم بود کتاب های درسیم ، ولی الان حال روزم ...

کمکم کنید . به نظرتون کسی وارد زندگیم بشه بهتر میشم ( خودم نظرم بیشتر به اینه متاسفانه ) یا یه راه حل بهم بدید که این حس رو از بین ببرم  ، دوستام توی رابطه هستن و انگار که خوشحالن از این موضوع ، نمیدونم به خدا ، دوستام هیچ تاثیری روی این حس من نداشتن، خیلی وقته که با این چند نفر رابطه ام رو خیلی کم کردم .

پسر دوست بازی هم نیستم واقعیتش ، کلا دو تا رفیق خیلی صمیمی دارم




دخترخوب
  • آدرس نظر
  • دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷
  • ۱۸:۱۴
سلام اگه اون دوستی که همش منو مورد خطاب قرار میده نیاد و مورد عنایت قرارم نده 
باید بگم که دقیقا مشکل منم مشکل سوال کنندس 
منم دلم می خواد با جنس مخالفم دوست بشم مورد محبتش قرار بگیرم
همش تو رویای اینم که عشقی داشته باشم شبا با رویای عشق می خوابم 
اما نه می تونم عاشق بشم نه کسی دوسم داره 
موقعیت دوست شدن هم دارم پیشنهادم میشه بهم اما هنوز با وجدانم تو جنگم که چیکار کنم راستش خیلی سخته تابو شکنی اونم وقتی سالها بهت گفتن یه چیزی گناهه

خیلی سخت می تونم عاشق بشم فقط تحت شرایط مورد محبت شدید بودن و دوست داشته شدن زیاد دل میبندم ولی دائم تو رویا و خیال عاشقی به سر میبرم

دائم برای خودم تصورات عاشقانه دارم 
اما خوب در عذابم
از اون طرف هم‌ تنهایی داغونم کرده نه دوست صمیمی نه ارتباطی انگار دارم خفه میشم

خیلی سخته

نمیدونم اما کاش بتونم تو وجودم اون ترس و تابو رو از بین ببرم و بی خیال حرف مردم و همه چیز برم دنبال رفع نیازهام 

امیدوارم اون دوست گرام کاری به من نداشته باشه:|


حامد
  • آدرس نظر
  • دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷
  • ۱۹:۵۳
دوستی انسان رو تنها تر میکنه 

پسر جان فکر نکن چون پول نداری پس ازدواج نمیتونی کنی و بنابراین میتونی دوست دختر پیدا کنی

نه اتفاقا اگه پولم نداشته باشی دوست دختر هم واست نمیمونه 

حداقل زن بگیری خیالت راحته طرف باهاته

واقعا دوست دختر ارزش اینو داره که احساستو که متعلق به همسرته خرج دوست دخترت کنی ؟
انرژی و زمان و احتمالا گاهی پول و از اون طرف پاکی تو

اقا شما فکرت رو به کار بنداز ، برو تو بازار قدم بزن ، مطالعه کن ببین باید چه کنی تا به موفقیت و پول برسی که بتونی قبل ۲۵ سالگی ازدواج کنی


چون اگه دوس دختر بگیری اخرش جداییه 
چون پول نداری خرجش کنی فردا براش خواستگار میاد اونم میره

وقتی هم بره تو میمونی و اهنگ میگن هیچ عشقی تو دنیا مثل عشق اولین نیست و 
سیگار و غصه و هدر رفت عمر و ....

گذشت اون زمان که ۱۰ سال منتظر هم میموندن
چه پسر چه دخترش الان فوقش چند ماه پای هم بمونن 


بعدش کی به شما گفته فقط سرت تو کتاب باشه ؟
مگه زندگی فقط درسه ؟

مسافرت
عکاسی
پارک
استخر
رفیق خوب
کار
و ......


دوست دختر مثل مواد مخدره 
موقتی تو رو به اسمونا میبره و همونجوری پرتت میکنه پایین

دوست دختر بگیری از درس میمونی
از خوابت باید بزنی
تپش قلب
استرس 
تخیلات الکی
منت کشی های حقیرانه
احتمال بالای گناه

واقعا میرزه ؟


خیلی اگه عجله داری برو استخدام سپاه ارتش نیروی انتظامی بشو 
بعدش با مامانت صحبت کن بگو برید با یه دختر صحبت کنید با باباش و مامانش ، نشون هم بشید

پسر آریایی
  • آدرس نظر
  • دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷
  • ۲۱:۴۹
دقیقا هم سن من و مثل من با این تفاوت که شما چون افکارتون  یکمی سست شده خودتون 

انگار دوست دارید جذب یک دختر شوید
شما هرچی دختر میبینید من هزار برابرش رو میبینم. و خونه ما اول شهر هست و هم دانشجو زیاد میاد
و هم کلاس های دخترونه و زبان کنار خونه مون هست و روزی هزارتا دختر رفت و آمد داره و اون هم از همه تیپ و مدل


اما اگه میخواهید وقتی ازدواج کردید دل تون قرص باشه که  فقط برای همسرتون بودید و هستید دور روابط دوستی رو خط بکشید. چون روابط دوستی برای احساسی ها نیست. برای افرادی هست که دل سنگ دارند و یا شهوت زیا دارند و یا شکست خوردند و افتادند توی باتلاق و دیگه خودشون رو با این روابط خفه میکنند

شما سعی کنید طوری باشید تاثیر بذارید و نه اینکه بپذیرید و من سه تا دوست دارم و فقط با همین ها میروم اما هیچ کدومشون دوست دختر ندارند و البته یکیشون جوگیر هست و ساده اما راهنماییش کردم 


اگه یک دختر بیاد توی زندگیت و در واقع دوست دختر فقط اولش حس خوبی هست و تازه اگه برای ازدوج نخواهیش و گرنه دلشوره داری پس کی ازدواج میکنی باهاش و هزاران ماجرا دیگه و غیره


من دیگه حوصله توضیح دادن هم ندارم و خسته ام. خسته از این همه فساد و از این همه بی مسئولیتی یک عده که جوون ها رو گذاشتند به حال خودشون تا سرشون بره توی همین کار ها  و خودشون راحت باشند


خدایا ما که دیگه دلمون خوش نیست به اینکه دختر پاک نصیبمون بشه و دختری که قلبشو گذاشته باشه برای یک نفر,  خودت یک فکری به حال این جوون ها بکن که اوضاع شون  خیییییلی ناجور شده

نظر شما راجبه دوستی شدن با جنس مخالف چیه؟!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی