هاشم عباسی

مشاور تحصیلی و کنکور به سبک انگیزشی

هاشم عباسی

مشاور تحصیلی و کنکور به سبک انگیزشی

هاشم عباسی
خانواده صمیمی مشاور عباسی

مشاوره کنکور به سبک انگیزشی و روانشناسی

⚪ مشاور و پژوهشگر روانشناسی یادگیری
🔵 نوابغ تحصیلی سه ویژگی دارند: آنها انتخاب میکنند, آموزش میبیننند و عاشق میشوند


آخرین نظرات
سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۵۱ ق.ظ

کنکور بدم یا ندم ؟

کنکور بدم یا ندم ؟

سلام

یه مدتیه فکرم مشغول اینکه برم کنکور بدم یه دانشگاه دولتی یا خیر ، من الان ترم چهار کاردانی برق صنعتی زیر شاخه فنی حرفه ای (( قبلا تجربی بودم چون مدرسه مون فقط تجربی قبول میکرد منم برای اینکه همون مدرسه بمونم رفتم تجربی ، کسی هم درست حسابی راهنماییم نکرد که بعدش مجبور شدم عوضش کنم یعنی بعد سوم دبیرستان ))، دانشگاه آزاد شهرمون میخونم ، حالا از شما میپرسم ممکنه چون آزاد میرم رو همه چی هم تاثیر بذاره ؟ مثلا پس فردا خواستم ازدواج کنم میگن اخ پیف این آزاد درس خونده ؟

یا کلا چون مدرکم دانشگاه آزاده هیچ قبول نشم ؟ کلا تا الان که هیچ تفاوت خاصی احساس نمیکنم که مثلا آره من دارم تبدیل به یه مهندس میشم انگار همونم کسی هستم که تازه اومده دانشگاه، فقط واحد پاس میکنیم .

حالا میگن دولتیم همینه ؟ یا اون جا واقعا تبدیل به مهندسی چیزی میشین ؟ کلا دولتی ها خر خونن ؟ یعنی همه مثه چی سرشون تو کتابه ؟ یا مربوط به همین دانشگاه معروف مثل شریفه اینجوراست ؟

کنکور فنی حرفه ای برای برق خیلی سخته ؟  کلا من یه امتحان شبیه کنکور دادم که اونم آزمون قبولی تو رشته های فنی حرفه ای بود اونو که دادم بعدش یه احتمان عملی بود مربوط بستن به مدار فرمان و مدار قدرت که بعدش تونستم بذارن بیام دانشگاه (( آزاد )) . حالا اینجا کسی برق هست بگه دقیقا وضیعتش به چه صورته ؟

نظر شما چیه؟؟


مهدی
  • آدرس نظر
  • سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷
  • ۲۰:۴۰
کلا تو جامعه ما اکثرا فک میکنن کلاس و اشل دولتی از ازاد بیشتره.فک میکنن پسری که دولتی خونده باهوشتر و باسوادتره.اما کلا اگه پول داشته باشه همه چی حل میشه
Guy Fawkes
  • آدرس نظر
  • سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷
  • ۲۰:۴۶
من برق نیستم ولی خیالت راحت این حس رو که میگی فکر میکنم هیچ تغییری با اولم نداشتم رو اکثر کسانی که مهندسی میخونند دارند. چون هیچی عملی سرشون نمیشه و همش ریاضی فیزیک میخونند. حالا باز شما خوبه فنی بودی!!!!
کنکور هم نده مگه بیکاری؟! هیچ فرقی نداره!!! شریف هم خبری نیست!✋ شما فقط به فکر پول باش. اگه پولدار باشی کفشاتم واکس میزنند😂
ساعت شنی
  • آدرس نظر
  • سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷
  • ۲۰:۵۱
من یکی از بهترین دانشگاهای دولتی برق خوندم اونم تا فوق لیسانس. هیچی هم یاد نگرفتم جز یک مشت تئوری. بازم فوق بهتر بود ولی لیسانس که اصلا. به نظرم این کار رو نکن. هیچ فرقی نمیکنه ضمن این که من الان بیکارم! درست رو تو همون ازاد هم میتونی خیلی عالی و مفهومی بخونی. خودت تو دوران تحصیل نرم افزارهای مرتبط یاد بگیر کار عملی بکن معدل بالا بیار از الان هم خیز بردار برای فوق. خلاصه که فرقی نمیکنه البته در مورد ازدواج نمیدونم 
melika
  • آدرس نظر
  • سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷
  • ۲۲:۱۸
سلام خانومی من اطلاعی از رشته های ریاضی ندارم اما خیلی از رشته های تجربی حتی برای دانشگاه آزاد هم تراز و رتبه خوبی میخواد و آینده خوبیم داره. اما در مورد این قسمت که گفتین ( ﻣﺜﻼ ﭘﺲ ﻓﺮﺩﺍ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﻢ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﺥ ﭘﯿﻒ ﺍﯾﻦ ﺁﺯﺍﺩ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻩ ؟) یعنی چی؟؟ مگه ارزش یه دختر به دانشگاهیه که درس خونده؟ پس تکلیف اینهمه دخترای خوب که بنا به دلایلی موفق به ادامه تحصیل در هیچ نوع دانشگاهی نشدن، بقیه باید بهشون بگن اخ پیف؟؟ اگرم منظورتون به این هست که خیلیا فک میکنن ببخشید (پولکی هستین) بازم این فکر اشتباهه، اگر کسی قرار باشه اینطوری فکر کنه همون پیش قدم نشه بهتره! چون از کوته فکری خودشه! شما در مورد رشتت از بچه هایی که فارغ التحصیل شدن تحقیق کن، اگه واقعا آینده ای نداره میتونید دوباره کنکور بدید و برید به رشته ای که علاقه دارین و آینده داره ، وگرنه فارغ التحصیلان خیلی از دانشگاه های دولتی هم الان بیکارن، به فکر حرف مردم نباش هر رشته ای رو که علاقه داری ادامه بده
سایه
  • آدرس نظر
  • سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷
  • ۲۳:۱۵

نه جانم اصلا مهم نیست روزانه باشی یا آزاد من فارق التحصیل دانشگاه فردوسی ام واقعا پشیمونم که بجای اینکه رشته برام مهم باشه و بازار کار گیر دانشگاه بودم، برق واقعا رشته خوبیه ادامه بده

نظر شما چیه؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی