هاشم عباسی

مشاور تحصیلی و کنکور به سبک انگیزشی

هاشم عباسی

مشاور تحصیلی و کنکور به سبک انگیزشی

هاشم عباسی
خانواده صمیمی مشاور عباسی

مشاوره کنکور به سبک انگیزشی و روانشناسی

⚪ مشاور و پژوهشگر روانشناسی یادگیری
🔵 نوابغ تحصیلی سه ویژگی دارند: آنها انتخاب میکنند, آموزش میبیننند و عاشق میشوند


آخرین نظرات

کنکور دارم سال سرنوشتمه ، اما از استرس نمیدونم چیکار کنم

مقابله کردن با استرس کنکور

سلام ...

دختری هستم ۱۷ ساله ‌‌‌... امسال سال آخر دبیرستانمه و دوازدهم تجربی هستم ... تا الان هیچ درسی رو نخوندم .‌ همش در پی تفریح و خوش گذرونی بودم . هوش خوبی دارم و لااقل خنگ نیستم .

هدفم اینه که تو کنکور ۹۸ رتبه زیر ۵۰۰۰ بیارم ... پشت کنکوری ها و کسانی که تو زمینه کنکور اطلاع دارند لطفا راهنماییم کنید که تو کنکور ۹۸ میتونم موفق بشم ؟ میتونم در زمان های باقی هم درس های دوازدهم رو بخونم و هم دهم یازدهم رو جمع بندی کنم ؟

خیلی نا امیدم ، تازه به خودم اومدم و دیدم هیچ کار نکردم . تو رو خدا بهم امید بدید .. امسال سال سرنوشتمه ، اما از استرس نمیدونم چیکار کنم .

نظر و پیشنهاده شما چیه؟؟



هایزنبرگ
  • آدرس نظر
  • شنبه ۷ مهر ۹۷
  • ۲۰:۴۲
به راحتی تو زمان باقی مونده میشه رتبه ای که شما مدنظرتونه رو اورد فقط باید با برنامه جلو برید و ناامید نشید. اگه براتون مقدوره آزمون آزمایشی ثبتنام کنید و با برنامه اون جلو برید. خیلی خوبه
دختر
  • آدرس نظر
  • شنبه ۷ مهر ۹۷
  • ۲۰:۴۷
سلام خواهر عزیز به عنوان کسی که این راه رو رفته بهتون میگم اصلا به نتیجه فکر نکنید مطمئن باشید از الآن زمان کافی دارید اگه خدای نکرده امسالم قبول نشید ولی باید درس بخونید لااقل هم به درس خوندن عادت می کنید هم سال دیگه از صفر شروع نمیکنید
خیلی هدف تعیین نکنید فقط تلاش کنید مطمئن باشید زمان کافی دارید  
بهار
  • آدرس نظر
  • شنبه ۷ مهر ۹۷
  • ۲۱:۰۸
سلام.منم کنکوری ام البته سال قبل هم کنکور دادم و میتونم یه چیزایی بهت بگم.نمیدونم اینکه گفتی هیچ کاری نکردم یعنی چی.من مثلا وقتی پارسال پیش دانشگاهی بودم درسای سال چهارم پیش روم بود و درسای دوسال قبل پشت سرم.اونو تا حالا نخونده بودم و دوم سوم رو نسبتا فراموش کرده بودم بیشتر دوم رو.البته سال دوم و سوم کارم خوب بود و درسخون بودم ولی خب بعد از اتمام هرکدوم دیگه کتاباشونو نمیخوندم.ببین به چند نکته توجه کن:
1-هیچ وقت دیر نیست زمان تو نه خیلی کمه نه زیاد.کاملا به اندازس.
برای پوشش همه دروس زمانت کافیه
2-اگه انقد استرس داری فعلا درسو شروع نکن.اول بشین با خودت فکر کن استرس که چی؟زمانو برمیگردونه؟بازده تو بالا میبره؟پیشرفتتو زیاد میکنه؟  فقط مانعت میشه اگه به این درک رسیدی که خوبه اگه نشد تو اینترنت راهای ریلکسیشن رو بخون خوبن.بیدمشک و گلابم ارومت میکنن
3-تو یه فرصت طلایی داری و اونم پیش خوانیه.چیزی که من دیر فهمیدمش.اگر کلاس نرفتی روز قبل از تدریس معلم یه دور بادقت چیزی که میخواد درس بده رو بخون از کتاب درسی.اگه دیدی فهم کلیش برات راحت بود یه نگاه به کمک اموزشیت بنداز و سوالاتی که برات پیش اومده یادداشت کن.فردا که معلم درس میده هم راحتی هم حین درس میتونی سوالاتت رو بپرسی وقتی هم برگشتی خونه سریع تستاشو بزن تلنبار نشه.اینجوری حداقل درسای امسال که خیلی هم مهمن خیالت راحت میشه و راحتتر به دوسال قبلت میپردازی.
4-سعی کن برنامه ریزی داشته باشی و دریکی از ازمونا ( قلمچی خوبه )شرکت کنی.داشتن مشاور فکر خوبیه اگه مشکل مالی نداری و اگر هم مشاور نشد از پشتیبان قلمچیت کمک میگیری.دانش اموزا معمولا پشتیباناشونو جدی نمیگیرن برا همین اگه پشتیبانت ببینه تو به کارش ارزش میدی و واقعا ازش میخوای تا حد زیادی میتونه کمکت کنه مثل یه مشاور
5-منبع هاتو دقیق انتخاب کن چون اگه خوب نباشن میبینی یه عالمه وقتت گذشته و موضوع رو درک نکردی.
6-امیدوار باش و درعین تلاش دعا کن.دعاتو از منم دریغ نکن موفق باشی


نظره شما چیه؟؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی