هاشم عباسی

مشاور تحصیلی و کنکور به سبک انگیزشی

هاشم عباسی

مشاور تحصیلی و کنکور به سبک انگیزشی

هاشم عباسی
خانواده صمیمی مشاور عباسی

مشاوره کنکور به سبک انگیزشی و روانشناسی

⚪ مشاور و پژوهشگر روانشناسی یادگیری
🔵 نوابغ تحصیلی سه ویژگی دارند: آنها انتخاب میکنند, آموزش میبیننند و عاشق میشوند


آخرین نظرات

بهترین منابع کنکور نظام جدید پایه دوازهم چیه؟

با توجه به اینکه نظام جدید تازه اومده و هنوز منابع خوبش مشخص نشده....همه ی دانش آموزهای عزیز بیان نظر بدن بهترین کتاب هایی که استفاده میکنن و توی فهم درس و نتیجه آزمون ها تاثیر خوبی گذاشته چیه؟

کتاب های نشر الگو ؟ , گاج نقره ای ؟ آی گیو؟ کانون قلم چی ؟ یا .....؟

از درس های ختصاصی زیست و شیمی و ریاضی فیزیک گرفته تا درس های عمومی , ادبیات و عربی و انگلیسی و دینی

نظرات (۳)

سلام خوبین خسته نباشین 

ببخشید یه سوال ذهنمو مشغول کرده 

من تازگیا به برنامه نویسی علاقمند شدم 

میتونم کنکور کامپیوتر و تجربی رو باهمدیگه بدم؟

سلام

من 4 بار دانشگاه قبول شدم :

اول: علوم کامپیوتر

دوم: مهندسی کامپیوتر

سوم و چهارم:  زبان و ادبیات انگلیسی

حتی یک ذره هم درس نخوندم . به همین دلیل موقع کنکور  اصلا استرس و نگرانی نداشتم . چون می دونستم پیام نور قبول میشم .  همه ی تستها رو هم زدم !!!!

نمره منفی هم گرفتم تمام دروس زیر 10 نمره گرفتم  ولی باز قبول شدم !!!


ما نظام قدیمی ها با پیام نور بیشتر حال می کنیم .

البته من حال نداشتم از خونه بیرون برم  و وارد  دانشگاه بشم و هنوز دیپلمم !!!!

تو خونه با کامپیوترم  بازی می کنم . من هرچی از کامپیوتر بلدم مدیون اینترنت و سایتهای خارجی هستم . توی دانشگاه هیچی یاد نمی گیرید چون تمام جزوات دانشگاههای ایران رو دانلود و مطالعه کردم و عملا ذره ای به علمم اضافه نشد .  فقط  سایتهای خارجی .

دانشگاه فقط برای مدرک خوبه و نه بیشتر .

کلا می خوام بگم  حتما لازم نیست همه پزشک یا مهندس شوند و اصلا لازم نیست بابت دانشگاه ملی و کنکور  و منابع  کنکور نگران باشیم .

همین دانشگاه پیام نور رو بچسبید بقیه ی مسائل خود بخود حل میشه .


ببین من 95 پزشکی اوردم 
چیزهایی که خودم تجربه کردم میگم
برای هر درسی هزار تا منبع وجود داره 
که همه شون میتونن خوب باشن تو به بقیه کاری نداشته باش ببین خودت با کدوم انتشارات راحت تری
مثلا من خودم ریاضی گاج نقره ای خوندم خیلی راضی بودم برای دینی خط ویژه ی گاج خوندم فقط
این کتاب واسه هر درس فقط یه صفحه درس داره 
بعد یه عده میگفتن کمه باید کتاب بخونی ولی من فقط خط ویژه خوندم و 80 زدم کنکور ولی کتابو حفظ شدم دیگه چون حچمش خیلی کمه 
برای ادبیات لغات و املا و تاریخ ادبیات رو از خیلی سبز خوندم که عالی بودن کاملا پوشش دادن 
برای ادبیات باید هر قسمت رو جدا بخونی
برای عربی میگفتن فقط قواعد
ولی من به نتیجه رسیدم لغت هم مهمه 
زبان هم سوالای زبان کنکور یه ریتم ثابت داره
که همون شهاب اناری خوبه
فیزیک گاج نقره ای عالی بود
من واقعا نتیجه گرفتم 
شیمی به نظرم مبتکران کلا شیمی سخت شده
هرچی تست های کتاب سخت تر باشه مفیدتره
یه چیز جالب هم بود من برای زیست فقط خیلی سبز خوندم و گاج نقره ای 
بعد زیست 70 زدم
وقتی اومدم دانشگاه دوستام مسخرم کردن گه این کتاب ها وایه زیست به درد نمیخوره باید فلان کتاب میخوندی
منظورم اینه بیشتر مهم اینه با کدوم انتشارات و کتاب راحت تری
یه چیز دیگه هم هست و اون قلم چیه 
محکم بچسب بهش 
و طبق برنامش پیش برو 
من مهارت تست زنیمو مدیون قلم چیم 
وقتی کنکور دادم نکاتی که برای امتحان دادن از قلم چی یادگرفتم خیلی بهم کمک کرد
و در نهایت تست زیاد بزن 
خیلی 
من بیشتر تشریحی خوندم ضرر کردم 
زیست رو قورت بده 
واو به واو  کتاب رو بلد باید باشی
فعلا همین ها به ذهنم رسید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی