هاشم عباسی

مشاور تحصیلی و کنکور به سبک انگیزشی

هاشم عباسی

مشاور تحصیلی و کنکور به سبک انگیزشی

هاشم عباسی
خانواده صمیمی مشاور عباسی

مشاوره کنکور به سبک انگیزشی و روانشناسی

⚪ مشاور و پژوهشگر روانشناسی یادگیری
🔵 نوابغ تحصیلی سه ویژگی دارند: آنها انتخاب میکنند, آموزش میبیننند و عاشق میشوند


آخرین نظرات

سوال دانش آموز کنکورتجربی: معنی لغات خیلی مشکل دارم , تو آزمونا موقعی که دارم متن ها رو ترجمه میکنم معنی خیلی لغت هارو بلد نیستم وبه خاطر همین نمیتونم درصد خوبی تو درس زبان بزنم.....رشته ی من هم تجربی هست , از چه منبعی استفاده کنم که درصد زبانم رشد کنه تو آزمون ها...خودم میخوام برم شروع کنم کتاب 504 لغت زبان انگلیسی و 1100 لغت زبان انگلیسی رو شروع کنم خوندن

منابع خوب برای تقویت زبان انگلیسی کنکور تجربی

پاسخ مشاور عباسی تاریخ نگارش جواب سال تحصیلی 1399-1400

ببینید دانش آموز های عزیزم....اگه رشته ی شما تجربی , ریاضی , انسانی یا هنر هست راه حل این مشکل خیلی ساده است و نیاز نیست خودتونو به زحمت بندازید ...من اینجور موقع ها همیشه به بچه ها میگم وقتی یه درسی مشکل دارید و تو آزمون ها درصد پایینی میزنید , و دنبال راه حل میگردید افراط نکنید...که از اون طرف برید سراغ یه راه حل عجیب غریب و کلی هم وقت از دست بدید و وقت برای درسهای دیگه کم بیارید....

ببینید دانش آموز های گلم همه ی رشته ها به جز رشته ی زبان تخصصی   تنها کاری که باید بکن تقویت مهارت ترجمه است   خب این یعنی چی ؟!؟

تنها کافیه با تهیه کتاب های تک پایه شهاب اناری هر شب تنها 20 دقیقه وقت بزارید و دو عدد reading و close test  کار کنید ....ضمن اینکه شما هر شب حدود 10 تا لغت جدید یاد میگیرید ....مهارت ترجمه شما تقویت میشه....اگر به کسایی که همیشه زبان تو آزمون ها 100 درصد میزنن دقت کرده باشید همیشه میگن ما معنی همه لغت هارو بلد نیستیم و با توجه به کل جمله معنی لغت هایی که بلد نیستیم حدس میزنیم

اما بچه های رشته زبان تخصصی حتما از کتاب 504 و 1100 لغت استفاده کنن

 

خرداد ماه سال 1399

عزیزانم منتظر شنیدن نظرای خوبتون هستم  smiley

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی